BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Dec 20, 2010

~Emo Time : Kenapa eh???~


kenapa eh??
aku rasa rindu itu menyakitkan
kenapa eh??
sukar nak percaya...
kenapa eh??
susah nak maafkan org
kenapa eh??
susah nak terima maaf org
kenapa eh??
nak sindir kemaafan org yg
sedar akan keslhannye
kenapa eh??
semua nie berlaku
kenapa eh??
x boleh cam dulu lagi
kenapa eh??
slah aku ke....tp aku dah minta maaf
kenapa eh???
kenapa....

maaf kan ku kerana terbuai ngan keseronok kan hingga mengabaikan
persahabatan yg kite ikat..sehingga kau terasa dan rasa sakit
atas kesilapan dan kebodohan diri ku
hmm..aku ckp kat cnie pon x de gunakan..
bukan die baca pon...
hmm...
lebih baik aku pergi..dr sinieblogger-emoticon.blogspot.com
tp tu cam melarikan diri
brape lama agaknye tuk die cold down kan diri die blk
tp kalo die lupakan aku
adakah 1 kebaikan sbb aku x kan sakitkan die lagi
kan..
adakah patut membiarkan dirinye membenci aku


arggghhhh!!!!! kenapa la nie berlaku
maybe nie satu dugaan
terasa aku nie cam membawa kesakitkan kepada org lain
dan bukannye kebahagiaan pada sesiapa pon
T^T

p/s: kepada sume shbtku maafkan diri ku yg x sempurna nie...blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment