BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Nov 18, 2010

Kejujuran a.k.a Honest ~bahagian pertama~


apa itu kejujuran???
what is honesty??
who can answer the question??
how we can express kejujuran tu???
kejujuran tu lahir dr mana??
hati..kata2..pemikiran or what??

kejujuran itu penting dalam aspek kehidupan manusia
betul ke????
dr segi apa kejujuran perlu ada dlm kehidupan manusia...
adakah dr segi...perlakuan??
pertuturan aka percakapan???
pekerjaan???
and also percintaan???

hmm...aku cuba cr makne kejujuran??
tp nape pencarian ku masih blum aku temui..
cam mana aku nak rungkaikan kejujuran nie yg telah lama
tersingkap..di benak setiap manusia...

hmm..aku stop sementara nie...
aku nak search lagi apa itu kejujuran yg perlu aku
rungkaikan...demi someone...^~^
aku harap die boleh tunggu aku bg jwpan nie tuk die
dan demi pengertian aku sendiri

0 comments:

Post a Comment