BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Jul 21, 2010

~Emo Time~






hari hujan masa tu
cm langit tgh nangis...but that time
i saw someone in the rainy
die x bwk payung
abis basah kuyup..aku hampirinya...
then tanpa berfikir aku....









aku payungkan die...
dan ckp kalo kena hujan
sampai lencun
nanti jatuh sakit
tp tanpa aku sedar
aku sendiri dah basah kuyup ^^
tp die cuma diam
dan pandang aku dgn pandangan yg sayu je
die nampak mcm nangis...
tp disebabkan hujan
aku x pasti ianya air mata
@ titisan hujan yg
jatuh ke atas die






selepas hari tu, aku jadi rapat ngan die
die pon dah makin ceria
aku x sampai hati nak tanya
pe yg berlaku ke atas die time tu
sebab aku bimbang pertanyaan tu akan menyinggung perasaan die dan die akan menjauhi aku plak...
so aku biarkan je..
tp makin lama aku kwn ngan die
1 perasaan telah timbul...
ianya dtg tanpa aku sedari..

then one day,
tanpa aku sedar
aku ckp that 3 words..
tp malangnya...
die x dgr
its dissapointed..
so so dissapointed
should i say it again
what if he reject me
i dont wanna lost him
i really want him to be
always beside me
but...
i dont know..starting that
day...i






aku mula berangan
cm mat jenin
slalu berdoa yang die
akan rasa pe aku rasa
dan mempunyai perasaan yang
sama macam aku gak
aku nak slalu di samping die
slalu gembira dan bahagia ngan die...











lama kelamaan perasaan tu
x dpt dibendung ag
rasa tu semakin lama semakin
menggunung
pe perlu aku wat
terus terang
atau lupakan
cmne ni
kalo sehari x dpt jumpa
@ ckp ngan die
aku rasa rindu sgt
sampai rasa nak hugs
hahahahah...:p







kalo la...hati aku ni leh berkata2
aku suh je hati aku ni ckp kat die
hmmm...
susah kan bile hati ni dah terperangkap
ngan LOVE ni
wat hati ni rasa rindu
dan senyum sorg2












dan bile...
terlalu syg kan die
kdg2 kita akan sedih
sbb pe??
aku sendiri xde jawapan

and aku still x ulang 3 word tu kat
die lagi
aku nak pendam je
tp kalo terlalu lama die akan dirampas
plak
so what should i do???




p/s: emo time...ni xde kaitan sama ada dengan yg hidup @ yg sudah tiada lagi...hehehhe ^^

0 comments:

Post a Comment