BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

May 15, 2011

X Puas ATi hahaXD

hmm x puas ati tul la mamat siot tu ngan aku....bukan aku susah kan die pon...die yg cari pasal ngan org..org plak yg kena...nasib de kesabaran dan aku pandang kwn aku ag sorg tu kalo x aku da bg kasut je kat die sigh~~~ muka aku x cantik ke badan aku camne ke bukan aku minta sedekah kat die pon..nak kesah nape...ckp je x kesah pastu ckp2 ag sigh~~ saba2

pastu de org nie plak suka hasut org ikut cam die....da de anak berderet lagi mau cari len x puas ke satu...umo da leh panggil pak cik tp nak gak enjoy ag cam org muda =.=" ape nak jd la...kalo kite x taw pape masalah dlm kehidupan org tu @ family org tu...jgn nampak sesuatu terus wat spekulasi ckp tu ini yg lum tentu btl nye...x pasal2 dari perckpan tu leh membawa keruntuhan dalam keluarga yg d sbb kan slah paham n terlalu dgr ckp org yg x taw pape pasal family kite...cthnye org tu pujuk suh cari awekz len leh bwk sana sini x yah pk anak bini kat umah tu..pastu hasut aku nampak adik ko bwk awekz sana sini pakai keta ko..ko pon leh wat camtu gak...hmm pe faedahnye die hasut org camtu...bukan dpt pahala pon...camtu la kehidupan bile akidah x sekuat yg d perlukan sigh~~ kalo org yg dgr hasutan tu x cukup iman n akidah serta kewarasannye confirm keluarga nye akan bergoyang sigh~~ happy ke org tu kalo wat camtu =.="


-maaf sekiranya bahasa tunggang langgang XD malas nak semak blk..main type je :p -

0 comments:

Post a Comment