BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Sep 11, 2010

~Emo Time In Time Own~


mengapa kita bertemu
bila akhirnya dipisahkan
mengapa kita berjumpa
tapi akhirnya dijauhkan

kau bilang hatimu aku
nyatanya bukan untuk aku


bintang di langit nan indah
dimanakah cinta yang dulu
masihkah aku di sana
di relung hati dan mimpimu

andaikan engkau disini
andaikan tetap denganku

aku hancur ku terluka
namun engkaulah nafasku
kau cintaku meski aku bukan di benakmu lagi
dan ku beruntung sempat memilikimu

engkau mengatakan
merindukan diriku lagi
ingin kusampaikan
ku tak hanya sekadar itu



time kasih kepada dia...sebab bg aku singgah kat hati dia
bagi aku kasih sayang..
manjakan aku...
bagi aku kesempatan tuk merasai pe tu cinta
walaupun kehadiran aku dlm hidup dia hanya sementara
aku dpt menikmati kebahagiaan yg dia berikan kepada aku
terima kasih awak...u always in my mind...^^ and not more in my heart
because im not belong to u anymore
jadi aku x boleh letak kan awak dlm hati aku lagi >_<

0 comments:

Post a Comment