BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Jan 2, 2010

assalamualaikum.....
dah lama benor aku x update blogs aku ni..
dr bulan pose thn lepas
sampai thn baru 2010...
dah bertambah 1 angka
dan bertambah la usia kita ni
dan bertambah la jua pahala dan dosa
hehehehehehehehe....

aku tgk ramai member2 aku dah keje
dan ade juga yg sambung blaja
tp aku tetap di sini
menunggu rezeki dtg
cr keje lum dpt lagi
hope thn 2010 ni
membawa tuah dan rezeki kat aku
insyaallah..amin
doa2 la sentiasa..
supaya ALLAH swt dgr doa ku ni

jd wat masa sekarang ni
aku ngah amik klas memandu
lesen L dah lepas
tinggal nak melangkah ke lesen P plak
dgn ade nye lesen memandu ni
memudahkan aku bergerak
utk mencari keje dan bergerak ke sana sini
tanpa menyusahkan abg n kakak aku
nak menghantar aku lagi
hehehehehehehehehehehehe

sampai sini dulu aku menulis n meluahkan
jumpa lagi di lain hari...
salam thn baru 2010 n salam 1 malaysia
wasalam

0 comments:

Post a Comment