BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Aug 25, 2009

1 : In Memories 21/08/09

akhirnya tamat sudah sesi latihan industri
yg mengambil masa lebih kurang 3 bulan 3 minggu
terasa gaks...kesyadhuan nak tinggal tempat praktikal ni
huhuhuhuhuhuhu.... T T
tanggal 21/08 adalah hari terakhir aku kat Mobile Biz Network
hari tu berlangsungnya party farewell
heheheh...
terasa segan sgt masa tu sbb x pernah diraikan cmtu la
hahahahha....
tp sedey gaks T T sbb xde gambo kenangan masa party farewell tu
tp xpe la...
asalkan sume kenangan tu tersemat di dalam memory ku..

best sgt masa party farewell tu..
sbb dapat makan yg sedap2
hehehehe..dapat makan domino piza n KFC
pastu minuman pon leh tahan sedapnye... =P~ (meleleh sudah air liur)
aku x taw la pe nama minuman tu..
jd aku bg sendiri la nama minuman tu
aku panggil ngan gelaran air soda syrup oren sunquick..
punye panjang nama aku bg...
pastu kiteorg (aku + kak fara) dapat cenderahati...
antaranya 1 beg kuih raya...
full elaun walaupun x keje penuh..
tu yg syok tu..hahahhaha
pas2 dapat plaks voucher percutian...
pas ni leh la aku g bercuti...heheheheh
tenangkan pikiran..cewaaaahhh
tp ntah bile la nak g nye :-? (memikir)
pic kat bwh ni la cenderahati yg aku dapat.....

dalam beg tu berisi kuih raya...pic kat bwh ni la antara kuih rayanye...leh la simpan sampai raya nanti..hehehhe


to be continue.......


0 comments:

Post a Comment